Opis produktu
Zontes 310V może oczarować swoim futurystycznym charakterem, komfortem codziennej jazdy, pozycją za kierownicą, a także wyposażeniem. Kolorowy wyświetlacz TFT Zontes nowej generacji, ABS Bosch, full LED oraz system bez kluczykowego dostępu do Twojego nowego 310V.
SYSTEM BEZKLUCZYKOWY W STANDARDZIE
Bez kluczykowy system pozwala zapomnieć o niewygodnym szukaniu kluczy po kieszeniach. Dzięki nowoczesnej technologii wystarczy zbliżyć się do motocykla na 1,5 metra i ruszać w trasę. Kluczyk może bez problemu zostać w kieszeni kurtki lub plecaku. To wygodne, bezobsługowe rozwiązanie.
FULL LED
Całe oświetlenie motocykla oparto o technologię LED, łącznie ze światłami do jazdy dziennej.
ALUMINIOWY WAHACZ
Specjalny proces produkowania tylnego, aluminiowego wahacza pozwala na zastosowanie stopu, który łączy elastyczność z niezbędną w przypadku motocykli wytrzymałością. W modelu 310V ażurowy wahacz współpracuje z dwoma klasycznymi amortyzatorami. Dzięki temu właściwości jezdne jeszcze lepiej zgrywają się z charakterem motocyklowego roadstera.
ELEKTRONIKA W SŁUŻBIE TOBIE
Elektronicznie zamykany wlew paliwa, blokada kierownicy i zabezpieczenie kasku to prostota i funkcjonalność w jednym. Odpowiednie guziki do obsługi znajdują się na lewej i prawej końcówce kierownicy, dostępne w każdej sytuacji.
SILNIK O WYSOKIEJ KOMPRESJI
Jednostka napędowa posiada kompresję o stosunku 12.5:1, świetną ekonomię i generowane parametry na poziomie 26 kW i 30 Nm. To odpowiedź na ogólnoświatowe trendy w projektowaniu silników spalinowych, które są w stanie zachować idealny balans pomiędzy osiągami, a ekologią.
Dane techniczne:
- SILNIK Jednocylindrowy, 4T, chłodzony cieczą, wtrysk Bosch DOHC 4
- MOC I MOMENT OBROTOWY (MAX) 35,3 KM@9500 RPM / 30 Nm@7500 RPM
- PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 129 km/h
- POJEMNOŚĆ 312 ccm
- DŁ./ SZER./ WYS. (MM) 2124/860/1145
- KOŁA PRZÓD/TYŁ 110x70R17 / 180x55R17
- HAMULCE Hydrauliczne tarczowe z ABS
- ZAWIESZENIE PRZEDNIE Odwrócony widelec teleskopowy
- ZAWIESZENIE TYLNE Monoabsorber
- WYPOSAŻENIE STANDARDOWE System bez kluczykowy, ABS , Wtrysk elektroniczny Bosch, Kolorowy wyświetlacz TFT, Światła full LED, czujniki TPMS
- WERSJE KOLORYSTYCZNE Biały, Czarny, Żółty
- DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 160 kg
- ILOŚĆ CYLINDRÓW 1
- MASA WŁASNA PODJAZDU GOTOWEGO DO JAZDY (PEŁEN ZBIORNIK PALIWA, PŁYNY EKSPLOATACYJNE) 175 kg
- POJ. ZBIORNIKA PALIWA 14 L
- PRZEŚWIT 186 mm
- RODZAJ NAPĘDU łańcuch napędowy
- RODZAJ RAMY rurowa rama stalowa
- SKRZYNIA BIEGÓW skrzynia biegów manualna 6-stopniowa
- SPRZĘGŁO sprzęgło mokre z antyhoppingiem
- ŚREDNICA X WYSOKOŚĆ TŁOKA 80 x 62
- ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 3.3 L /100 km
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12.5:1
- SYSTEM OŚWIETLENIA Full LED
- SYSTEM ROZRZĄDU DOHC
- SYSTEM ZAPŁONU zapłon elektroniczny
- WYSOKOŚĆ SIEDZENIA (MM) 720
- AKUMULATOR 12,8V - 10Ah
- HOMOLOGACJA Euro 5
- ROZSTAW OSI 1492
- Przebieg 260 km
- Pierwsza rejestracja 25-05-2022
- Sprzedaż na fakturę VAT
- Ubezpieczenie ważne do 24-05-2024
- Badanie techniczne ważne do 25-05-2025
- Gwarancja ważna do 25-05-2024
- Stan idealny
Dodatkowe informacje:
Wymagane uprawnienia: Prawo Jazdy Kat A2, lub A
Gwarancja 24 miesiące
O ZONTES
Motocykle sygnowane marką Zontes, to najbardziej zaawansowany technologicznie projekt realizowany przez fabrykę Guangdong Tayo Motorcycle Technology. Firma została założona w 2003 roku z kapitałem przekraczającym 400 MLN USD. Strategiczne działania firmy opierają się na szukaniu rewolucyjnych rozwiązań w nowych technologiach, materiałach, procesach produkcyjnych i kontroli produkcji, oszczędności energii oraz systemach bezpieczeństwa. Nowe, bardziej efektywne metody działania to jeden z głównych celów spółki. Co wyróżnia TAYO wśród wielu innych producentów motocykli na świecie to fakt, ze fabryka ta posiada w pełni zautomatyzowany dział produkcji podzespołów aluminiowych, odlewnię aluminium opartą na produkcji komponentów w technologii odlewów wysokociśnieniowych, w pełni zautomatyzowaną linie robotów spawalniczych, ponad 100 maszyn CNC zajmujących się obróbką detali aluminiowych.W tym wiele zaawansowanych maszyn 5 osiowych pozwalających uzyskać najwyższą precyzję obróbki, zautomatyzowany proces produkcji siedzeń motocyklowych i innych komponentów wykonanych z materiałów typu ABS. Dodatkowo lakiernię spełniającą najwyższe światowe normy ochrony środowiska i wiele innych działów produkcyjnych wspieranych całościowo lub częściowo przez robotykę. Do tego w pełni zautomatyzowany magazyn części zamiennych i wyspecjalizowany dział kontroli jakości.