Brak opinii o produkcie

Cena: 469,90 zł

Zakupiony pojazd dostarczymy do Ciebie własnym transportem lub specjalistyczną firmą kurierską.
Cennik dostaw

Dostępność produktu

Brak gotówki ? Proponujemy zakupy w dogodnym systemie ratalnym

Potrzebujesz informacji o produkcie lub zakupie?

  • +48 693 772 662
  • Poniedziałek - Piątek od 9.00 do 17.00
  • Sobota od 9.00 do 13.00

Opis produktu

Akumulator LTZ7S z technologią fosforanu litowo-żelazowego

Odpowiednik: YTZ7S, TTZ7S, YTZ6V

Technologia fosforanu litowo-żelazowego

Podczas gdy akumulatory kwasowo-ołowiowe z biegiem lat stały się mniejsze i wydajniejsze, ich zasada wytwarzania energii elektrycznej nie uległa zmianie. W przypadku akumulatorów litowo-jonowych SHIDO ta zasada uległa całkowitej zmianie. Energia jest generowana przez ogniwa LiFePO4 (Lithium Iron Phosphate) na bazie litu i węgla, dzięki czemu nie zawierają ołowiu ani kwasu.

Baterie litowe Shido mają 4 ogniwa LiFePO4 (fosforan litowo-żelazowy) 3,2 V połączone szeregowo, aby osiągnąć OCV 12,8 V. Idealne napięcie do wykorzystania jako akumulator rozruchowy do motocykli.

Elektroniczny system zarządzania akumulatorem lub BMS regularnie rozkłada ładowanie i rozładowanie na cztery ogniwa. Dzięki małej rezystancji wewnętrznej akumulator Shido Lithium może generować bardzo wysoki prąd rozruchowy przy niewielkiej wartości Ah. Ta moc rozruchowa zapewnia mocny i szybki rozruch pojazdu.

Specyfikacja:

  • model: LTZ7S
  • napięcie: 12V
  • prawy plus (+)
  • prąd rozruchowy: 150A
  • pojemność: 2,4Ah
  • pobór energii: 30Wh
  • waga: 0,6kg
  • zamiennik: YTZ7S, TTZ7S, YTZ6V
  • wyższa moc rozruchowa, ze względu na niski opór wewnętrzny
  • bardzo niskie samorozładowanie
  • dłuższa żywotność dzięki ponad 1200 cyklom pełnego ładowania i rozładowania
  • brak utraty pojemności przez cały okres użytkowania
  • zmniejszone zużycie benzyny dzięki silniejszej iskrze ze świecy zapłonowej
  • zamiennik 1:1 dla akumulatorów kwasowo-ołowiowych
  • szybki czas ładowania
  • bezpieczny- dzięki zastosowaniu technologii LiFePO4 nie może eksplodować
  • nie wymaga konserwacji
  • stabilne napięcie rozładowania dzięki zintegrowanemu systemowi zarządzania baterią (BMS).
  • brak zanieczyszczeń- bateria zawiera tylko elementy biodegradowalne i nadające się do recyklingu.
  • wskaźnik stanu ładowania
  • nie przecieka- można go zamontować w dowolnej pozycji, nawet "do góry nogami"

Wymiary:

  • długość: 113mm
  • szerokość: 69mm
  • wysokość: 85mm

Niskie samorozładowanie

Akumulator kwasowo-ołowiowy stosunkowo szybko traci napięcie w wyniku samorozładowania, gdy pojazdd nie jest użwany. Po zimie, akumulator nie ma wystarczającej pojemności, aby obrócić rozrusznik. Dzięki zastosowaniu technologii litowej w akumulatorach Shido, nawet po 2 latach nieużywania motocykla, nadal możesz uruchomić silnik.

Uwaga: Ukryte odbiorniki energii, takie jak systemy alarmowe, mogą rozładować akumulator znacznie szybciej niż tylko przez samorozładowanie.

Bezpieczeństwo i konserwacja baterii litowych

Nigdy nie ładuj baterii litowej SHIDO napięciem większym niż 15V. Ponad 15V jest zabójcze dla ogniwa litowego, więc w razie wątpliwości sprawdź, czy napięcie dostarczane z alternatora nie wzrasta powyżej 15V przy różnych obrotach silnika. Zawsze używaj specjalnej ładowarki litowej, ponieważ mają dostosowany algorytm do akumulatorów litowych, który różni się od ładowarek ołowiowo-kwasowych. Nie dopuść do rozładowania baterii poniżej 9,6 V, bateria litowa będzie trudna lub niemożliwa do odzyskania.

Odbiorniki elektryczne, takie jak systemy alarmowe zainstalowane w Twoim mottocyklu, wyczerpują baterię. Zalecamy używanie ładowarki litowej z trybem konserwacji, gdy przechowujesz motocykl dłużej niż tydzień. Okres ten zależy od możliwości konsumentów. Chociaż pojemność początkowa akumulatora litowego jest wyższa, pojemność rezerwowa wynosi tylko 1/3 akumulatora kwasowo-ołowiowego. Gdy nie korzystasz z motocykla i są (ukryte) odbiorniki prądu, akumulator rozładowuje się 3 razy szybciej w porównaniu z akumulatorem kwasowo-ołowiowym.

Zaleca się ładowanie akumulatora standardową liczbą Ah, jak pokazano w danych akumulatora. Jeśli chcesz ładować naprawdę szybko, możesz z maksymalnym prądem ładowania, dzięki czemu bateria litowa jest ładowana w maksymalnie 20 minut.

Bateria litowa SHIDO jest wyposażona we wskaźnik LED, który sprawdza napięcie baterii. Po naciśnięciu przycisku „test” wyświetli się stan baterii. Z trzema świecącymi się diodami LED lub „Full” wszystko jest w porządku, przy dwóch świecących się diodach LED lub „Med” najlepiej jest ładować, a jedną zapaloną diodą LED lub „Low” musisz naładować baterię.

Akumulator SHIDO jest całkowicie bezobsługowy i nie ma potrzeby odpowietrzania, jak niektóre akumulatory kwasowo-ołowiowe. Ogniwa i elektronika są wodoszczelne dzięki czemu akumulator może być również używany do skuterów wodnych. Bateria nie może przeciekać, dzięki czemu może być używana w dowolnej pozycji, nawet "do góry nogami".

Większa moc początkowa

Rozrusznik potrzebuje do rozruchu wystarczającego prądu rozruchowego (CCA). W zależności od wymaganego prądu rozruchowego akumulator kwasowo-ołowiowy wymaga pewnej liczby Ah, aby móc wygenerować ten prąd.

Akumulatory litowe Shido generują podobną lub większą moc rozruchową niż porównywalne akumulatory kwasowo-ołowiowe o mniejszej wartości Ah. Dzieje się tak, ponieważ rezystancja wewnętrzna akumulatora litowego jest około trzy razy mniejsza niż akumulatora kwasowo-ołowiowego. W rezultacie maksymalny prąd rozładowania jest 3 razy wyższy niż w przypadku akumulatora kwasowo-ołowiowego.

Wyższy prąd rozruchowy gwarantuje płynniejszy rozruch.

SHIDO- największy japoński dostawca baterii motocyklowych. Ich produkty są wykonane z najwyższej jakości materiałów, przy zachowaniu wysokich standardów. Akumulatory marki SHIDO są wykonane z niebywałą dokładnością oraz słyną ze swojej niezawodności.

Troszczymy się o środowisko.

Firma Jednoślady.Sklep.pl Anna Fulczyk, jako wprowadzający akumulatory na rynek jesteśmy świadomi szkodliwego wpływu braku odpowiedzialnego podejścia do kwestii składowania i utylizacji odpadów niebezpiecznych na środowisko naturalne.

UWAGA! Ograniczając negatywny wpływ baterii i akumulatorów na środowisko oraz dostosowując się do Ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach informujemy, że jako punkt sprzedaży nieodpłatnie przyjmiemy stary akumulator, który klient ma obowiązek zdać, przy zakupie nowego. Jeżeli klient nie zwróci zużytego akumulatora pobierzemy kaucję zwrotną w wysokości 30 zł za sztukę oraz potwierdzimy pobranie kaucji na stosownym urzędowym dokumencie. Zwrot opłaty depozytowej nastąpi po otrzymaniu do 30 dni starego akumulatora i przedłożeniu potwierdzenia pobrania kaucji.

Komentarze i oceny produktu

Jeśli nie dokonałeś zakupu tego produktu w Naszym sklepie, nie będziesz mógł dodac opinii.

Wszystkie opinie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli w Naszym sklepie zgodnie z dyrektywą Omnibus

Zapytaj o ten produkt

weryfikator

W sklepie zapłacisz przez płatności online