KOSZYK

Romet CLASSIC 400 - 2016

  • Producent : Romet
  • Dostępność : dostępny
Kolor:

15 799,00 zł

  • eRaty
  • mBank mRaty

Zapytaj o produkt

Poleć produkt na :
Romet CLASSIC 400 - Klasyczna sylwetka rodem z lat 60 nawiązujaca do kultowego motocykla Triumph Bonneville wyposażona w wtrysk paliwa i hamulec z ABS. Dwukolorowe malowanie, pięknie wyglądający podwójny wydech, niesamowicie wygodna i ładna kanapa, przyjemna dla ucha praca silnika, przykuwające oko szprychowe felgi. Romet Classic 400 przykuwa oko i jest jedną z najciekawszych propozycji w katalogu Rometa na rok 2016. Świetnie wyglądający i doskonale jeżdzący klasyk bez zbędnych dodatków. Mocny 26 konny silnik rozwija prędkość do 150km na godzinę pozwala na naprawdę przyjemną i komfortową jazdę. Wszystko dzięki doskonałemu jednocylindrowemu silnikowi chłodzonemu powietrzem z suchą miską olejową, zasilanym wtryskiem paliwa firmy Delphi. Dodatkowo pojazd został wyposażony w przednią tarczę hamulcowa z systemem ABS i tylny hamulec bębnowy z czujnikiem docisku, dzięki czemu pojazd spełnia wszystkiego normy EURO 4. 
 
Dane techniczne:

  • Rocznik: 2016
  • pojemność 397
  • wymiary [mm] 2105×760×1130
  • rozstaw osi [mm] 1420
  • waga [kg] 151
  • silnik jeden cylinder 4T
  • chłodzenie olejowo powietrzne
  • moc max [KM] 26.5/7500
  • moment obrot. [Nm/rpm] 30/5500
  • prędkość max [km/h] 150
  • rozruch elektryczny, nożny
  • zapłon EFI
  • przeniesienie napędu łańcuch
  • skrzynia biegów 5 biegów
  • sprzęgło wielotarczowe, mokre, manualne
  • smarowanie obieg wymuszony, sucha miska olejowa
  • opony przód | tył 100/90-19 | 130/90-18
  • zawieszenie przód widelec teleskopowy
  • zawieszenie tył podwójny amortyzator, stalowy wahacz
  • pojemność zbiornika [L] 14
  • hamulec przód tarcza
  • hamulec tył bęben / tarcza
  • obręcze szprychowe
  • dostępne kolory: czerń ze srebrem, biel z zielenią, krem z brązem oraz srebro z czerwienią

Dodatkowe informacje:

  • Wymagane uprawnienia: Prawo Jazdy Kat A2, lub A
  • Gwarancja 24 miesiące


 Ten motocykl, to nie tylko nawiązująca do jednośladowych oldtimerów, piękna i ponadczasowa linia oraz wysmakowane detale wyrażające kwintesencję klasycznego stylu: chromowane błotniki, szprychowe koła, butelkowe tłumiki, hamulec bębnowy z tyłu, czy dodatkowy kickstarter. To także elastyczny oraz dynamiczny jednocylindrowy silnik z czterozaworową głowicą i suchą miską olejową oraz schowana pod klasycznymi obudowami współczesna technologia, która pozwala spełnić wymogi europejskiej normy Euro 4. W modelu tym nie zabrakło elektronicznego wtrysku paliwa, układu hamulcowego wyposażonego w antypoślizgowy system ABS przy przedniej tarczy oraz wszelkich nowinek pozwalających spełnić rygorystyczne wymagania najnowszych wytycznych homologacyjnych. Całość została tak zaprojektowana, by wciąż dawać nielimitowaną przyjemność z jazdy, a także cieszyć oko pięknem formy. Classic 400 dostępny jest w czterech wersjach lakierowania nadwozia: czerń ze srebrem, biel z zielenią, krem z brązem oraz srebro z czerwienią. Dzięki temu każdy znajdzie opcję najlepiej wyrażającą własny gust. Od przyszłego sezonu Classic 400 będzie dostępny również w wersji z koszem bocznym, który nie będzie występować w ofercie jako dodatkowe akcesorium. 

Inne produkty z tej kategorii

Zapytaj o szczegóły

weryfikator

Jesteśmy oficjalnymi partnerami firm :